Halk Masası’na gelen şikayetlerin yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı

"Odunpazarı Belediyesi ile vatandaşlar arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Halk Masası hizmet vermeye devam ediyor."

Halk Masası’na gelen şikayetlerin yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı
Odunpazarı Belediyesi ile vatandaşlar arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Halk Masası hizmet vermeye devam ediyor. 

Sosyal demokrat ve çağdaş belediyecilik anlayışı gereği Eskişehir halkına daha iyi hizmet veren ve belediye ile halk arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Halk Masası, vatandaşın sorun, görüş ve taleplerini iletebildiği bir hizmet birimi.

Odunpazarı’nın gülen yüzü “Halk Masası” birimine 2017 Ocak ayından bu güne kadar 3840 şikâyet gelirken, bu şikâyetlerden yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı. İşaret dili eğitimi de alan Halk Masası personeli, belediyeye gelen işitme ya da konuşma engelli bireylerle daha rahat iletişim kurulabiliyor. 

Odunpazarı Belediyesi Halk Masası Birimi’ne ulaşan tüm sorun, görüş ve taleplerin çözülmesi için ilgili birimlere iletilerek, takibi yapılıyor. Vatandaşlar, Odunpazarı Belediyesi Halk Masası Birimine 444 26 00 no’lu telefondan ya da www.odunpazari.bel.tr adresinden ulaşabilmektedir.  



  • Halk Masası’na gelen şikayetlerin yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı
  • Halk Masası’na gelen şikayetlerin yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı
  • Halk Masası’na gelen şikayetlerin yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı
  • Halk Masası’na gelen şikayetlerin yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı
  • Halk Masası’na gelen şikayetlerin yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı
  • Halk Masası’na gelen şikayetlerin yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı
30.08.2017 10:52