“Halkçı” anlayışın sembolü Odunpazarı

"Odunpazarı Belediyesi ile vatandaşlar arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Halk Masası hizmet vermeye devam ediyor."

“Halkçı” anlayışın sembolü Odunpazarı
Odunpazarı Belediyesi ile vatandaşlar arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Halk Masası hizmet vermeye devam ediyor.

Sosyal demokrat ve çağdaş belediyecilik anlayışı gereği Eskişehir halkına daha iyi hizmet veren ve belediye ile halk arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Halk Masası, vatandaşın sorun, görüş ve taleplerini iletebildiği bir hizmet birimi. Halk Masası birimi 2016 yılı içerisinde gerçekleştirilen “Direniş, Diriliş, Kurtuluş” etkinliğinin düzenlemesi ve yürütülmesinde etkin rol oynadı. Halk Masası, Odunpazarı Belediyesi’nin Hamamyolu’nda gerçekleştirdiği Park Ve Meydan Düzenlemesi Projesi kapsamında esnafa bilgilendirme yaptı.

Halk Masası ismini Türkiye’de ilk kez Odunpazarı Belediyesi kullanırken, Odunpazarı’nın gülen yüzü “Halk Masası” birimine 2016 yılı içerisinde 6 bin 710 şikâyet geldi. Bu şikâyetlerden 6 bin 680’ni olumlu sonuçlandı. 2016 yılının son günlerinde gelen 30 adet şikâyet ise cevaplanmayı bekliyor.  

Bir süre önce işaret dili eğitimi de alan Halk Masası personeli, belediyeye gelen işitme ya da konuşma engelli bireylerle daha rahat iletişim kurulabiliyor. Odunpazarı Belediyesi Halk Masası birimi ayrıca “Bölgemize Hoşgeldiniz” projesi ile Odunpazarı Bölgesine yeni taşınan vatandaşlara “Bölgemize Hoşgeldiniz” kartı gönderiyor. Halk Masası birimi 2016 yılı içerisinde 832 eve hoş geldiniz kartı gönderdi.  

Odunpazarı Belediyesi Halk Masası Birimi’ne ulaşan tüm sorun, görüş ve taleplerin çözülmesi için ilgili birimlere iletilerek, takibi yapılıyor. Vatandaşlar, Odunpazarı Belediyesi Halk Masası Birimine 444 26 00 no’lu telefondan ya da www.odunpazari.bel.tr adresinden ulaşabilmektedir.  


  • “Halkçı” anlayışın sembolü Odunpazarı
  • “Halkçı” anlayışın sembolü Odunpazarı
  • “Halkçı” anlayışın sembolü Odunpazarı
11.01.2017 15:11